Известие

Collapse
No announcement yet.

колектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Някой от вас има ли идея, на какво се дължи следното:

    двигател 2,0 TS (155 HP):

    при диаметър и ход на буталото 83 X 91 mm - степен на сгъстяване : 10:1


    двигател 1,8 TS (144 HP):

    при диаметър и ход на буталото 82 X 82,7 mm - степен на сгъстяване : 10,3:1

    Защо при по-малък ход на буталото степента на сгъстяване е по-голяма?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Някой от вас има ли идея, на какво се дължи следното:

      двигател 2,0 TS (155 HP):

      при диаметър и ход на буталото 83 X 91 mm - степен на сгъстяване : 10:1


      двигател 1,8 TS (144 HP):

      при диаметър и ход на буталото 82 X 82,7 mm - степен на сгъстяване : 10,3:1

      Защо при по-малък ход на буталото степента на сгъстяване е по-голяма?
      В случая вероятно има малка разлика във височината на главите... И от там - по къс ход, а по-високо сгъстяване. Вероятно малката глава е 2мм по-ниска... Почти незабележимо
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
        В случая вероятно има малка разлика във височината на главите... И от там - по къс ход, а по-високо сгъстяване. Вероятно малката глава е 2мм по-ниска... Почти незабележимо
        Или пък челата на буталата да са различни Там някви компресионни простотии може да имат някакви разлики.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #19
          Ако са верни каталожните данни за степените на компресия излиза, че обемите на горивните камери са:

          49,2 куб.см. при 2.0

          42,4 куб.см. при 1,8

          Това ми се вижда голяма разлика при положение, че главите са еднакви.

          Тъй, че май не остава друго обяснение освен да има разлика в челата на буталата.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment

          Working...
          X